باتری تبلت سامسونگ نوت ۸

باتری تبلت سامسونگ نوت ۸

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 286 | نویسنده : |

مشخصات باتری تبلت سامسونگ نوت 8 باتری تبلت سامسونگ N5100 از جنس لیتیوم – یون هستند. این باتری ها غیرقابل تعویض اند. ظرفیت باتری اصلی تبلت سامسونگ نوت ۸ حدود ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت است. در بررسی های صورت گرفته عملکرد و کیفیت عالی و بینظیر در نگهداری شارژ دارند. باتری تبلت سامسونگ نوت ۸ در صورت نگهداری اصولی طول عمر و دوام بالایی دارند و در برابر داغ شدن مقاومت مناسبی از خود بروز می ‌دهند. برای تبلت سامسونگ گلکسی نوت ۸ قابلیت فست شارژ و شارژ بی سیم در نظر گرفته نشده است. باتری تبلت N5100 شش ماه ضمانت نامه و گارانتی دارد. محصولات خریداری شده به مدت یک هفته ضمانت بازگشت وجه حتی در صورت بادکردگی محصول را دارا هستند.

 ویژگی های باتری اصلی تبلت سامسونگ N5100

همان طور که می دانید انرژی مورد نیاز باتری تبلت سامسونگ Note 8 طریق یون – لیتیوم تامین می شود. ظرفیت این باتری ها حدود ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت است. که طبق باتری های جدا نشدنی هستند و افراد برای تعویض آن ها حتما باید به یک تعمیرکار ماهر مراجعه کنند. باتری تبلت گلکسی نوت ۸ در زمان مکالمه تلفنی بیش از ۲۴ ساعت در شبکه  3G دوام دارد، اما اگر از آن در حالت استندبای استفاده شود حدود ۴۸۰ ساعت در شبکه 3G را پشتیبانی می کند.

مزیت باتری تبلت سامسونگ Note 8 نسبت به سایر باتری ها

باتری تبلت سامسونگ N5100  در مقایسه با باتری های یونی طول عمر و چگالی کمتری دارند. شاید نیاز باشد به منظور نگهداری هر چه بهتر این باتری ها آن ها را در دمای متعادل نگهداری کنند. و از قرار دادن هر گونه پوشش پلاستیکی و چرمی به دور این باتری ها خودداری کنند. استفاده از شارژر اصلی تبلت سامسونگ نوت 8 ضامن سلامت بیشتر باتری است. گارانتی و قیمت باتری سامسونگ N5100 در فروشگاه فونی شاپ یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم جانبی موبایل، فروشگاه فونی شاپ است. این فروشگاه انواع و اقسام لوازم جانبی موبایل از جمله باتری اورجینال و اصلی برندهای مختلفی همچون هواوی، سامسونگ، آیفون، شیائومی، سونی، سونی اریکسون و غیره  را به مشتریان ارائه می کند. یکی از محصولات با کیفیت این فروشگاه باتری تبلت Note 8 است. تمامی محصولات این فروشگاه ۶ ماه گارانتی می شوند، حتی این فروشگاه به منظور راحتی مشتریان یک هفته ضمانت بازگشت وجه را نیز برای آن ها فعال کرده است؛ حتی در صورت باد کردگی باتری نیز قابلیت تعویض و بازگشت وجه وجود دارد.




می پسندم نمی پسندم

جمعه 17 شهريور 1402 -15:59 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: